2012. július 9., hétfő

The Big Weekend

A "nagy hétvége" elnevezést kapta az Olimpiai láng megérkezését ünneplő rendezvénysorozat ezen a hétvégén. Péntektől-vasárnapig több színpadon párhuzamosan zajlottak a koncertek, melyekre a világ minden tájáról érkeztek együttesek. Olyan hangosak voltak, hogy mi akik a város északi peremén lakunk, hallottuk a tőlünk 3 km-re lévő koncerten szóló muzsikát, éjjel. Szombaton este 6 órakor érkezett a láng. Rengeteg ember volt akkor a városban. Én dolgoztam szombaton és csak véletlenül voltam szemtanúja a tömegnek, mert a buszon hazafelé egy lány aki a kutyájával utazott, ottfelejtette a mobiltelefonját az ülésen. Mivel még időben észrevettem utána szaladtam. Persze tovább ment a busz nélkülem és ott találtam magam a város centrumában a tömegben. Fáradt voltam és gyorsan elhúztam onnan a csíkot, mentem haza. Párom már otthon volt és nem is értette hol maradtam olyan sokáig. Másfél órával többet is kellett dolgoznom aznap és még ez a kis kitérő is késleltette, hogy aznap időben érjek haza.

Vasárnap viszont esett az eső, ami a rendezvény látogatottságának nem tett jót. Bár mi jobban szeretjük ha nincsen tömeg, így kimentünk a zárónapon megnézni mi is történik.

A folyón éppen egy hajó halad el amikor odaértünk a hídhoz.


A Grafton áruház előtt ettünk egy hagymás, chiliszószos kolbászos kiflit, ami csalódás volt, mert a kolbász nem volt megfűszerezve. Ezt ők biztos szeretik de mi nem ezekhez az ízekhez szoktunk Mo-on.

Tovább mentünk és a világzene napjába csöppentünk a téren. Az egyik sátorban éppen egy Ázsiai énekes dalolt, a másik sátorban ami úgy láttam, hogy a helyi önkormányzat sátra volt egy táncot adott elő egy vidám színekbe öltözött társaság, miközben a hasonló bolondos ruhákba öltözött zenekar kísérte. Nekem tetszett.






A nagy színpadon pedig épp egy Afrikából érkezett együttes játszott, főleg dobon. Az esős idő miatt nem voltak túl sokan és a közönség nem volt nagyon lelkes.



Hazafelé a belvároson keresztül sétáltunk a folyóig.


Itt a kiskacsák némi eleség reményében beálltak pózolni.


De amikor látták, hogy csak fotó készül, kaja semmi, akkor gyorsan meggondolták magukat.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése