2012. július 3., kedd

Newmarket

Szombaton dolgoztam, párom itthon dolgozott egész nap. Vasárnap pedig azt terveztük, hogy megnézünk egy használt autót ismét a közeli Newmarket-ben. Vonattal a távolság 20 perc csupán, de vasárnap ritka a járat és így a 13 órás indulás mellett döntöttünk. Besétáltunk a városig, elmentünk a Primark-ba, mert szombaton rám szóltak a hotelben, hogy többször ne menjek farmer nadrágban, így fekete nadrág után kellett nézni. Van egy fekete nadrágom, de azt interjúkra tartogatom nem akartam takarításhoz felvenni.
A Primark-ban lévő nadrágok közül csak a 14 GBP árú tetszett ami lenvászonból volt, de ennek sokalltam az árát. Végül a rák kutatást támogató charity shop-ban találtam 6 GBP-ért egy jó állapotban lévő fekete nadrágot. Megvettem.

Onnan kisétáltunk a vasútállomásra, közben láttuk a "run for life" Cambridge-i jótékonysági rendezvényét, ahol rengeteg nő sétált és futott a mellrák elleni küzdelmet támogatva rózsaszínben. Itt nagyon könnyű rávenni az embereket arra, hogy adományozzanak, hogy önkéntes munkát végezzenek vagy hasonló megmozdulásokkal segítsék a jó ügyeket.





Az állomáson miközben vártunk a vonatra habos forró csokoládét ittunk. Meg is jegyeztem, hogy ez az első kávézás szerű élményünk itt a UK-ben. Pedig már 4 hónapja vagyunk itt. De eddig pazarlásnak ítéltem meg azt ha veszek egy kávét 2 GBP-ért, mert munkanélküli vagyok. Pedig nagyon sokszor nagy volt a kísértés de megtudtam állni. Most, hogy van egy kevés keresetem úgy éreztem belefér egy forró csoki. A vonat megérkezett és nemsoká Newmarketben is voltunk. Az autó 6 perc séta távolságban volt. Párom megnézte, de döntést csak jövő hét végén hoz majd amikor egy másik autót is megtudtunk majd nézni egy kicsit távolabb. A vonatunk kicsit később jött visszafelé ezért sétáltunk egyet a kisvárosban. A nyugdíjasok éppen játszottak valamilyen bocsához hasonló labdajátékot. A csapatok egymással szemben álltak és volt aki színes udvari bolond sapkát viselt, volt aki korona félét. Mókásan néztek ki. Nem tudom elképzelni a magyar nyugdíjasokat egy ilyen klubban, pedig jó lenne.

Newmarket főutcája.



A Jockey Club előtt Hyperion angol telivér szobra. Newmarket a lóversenyzés és lótenyésztésről is híres.
A város szélén található az angol nemzeti ménesbirtok.



A hátsó ajtónál gyönyörű ámpolnás csüngő begóniák voltak kiakasztva. Ez is megér egy fotót.



Láttuk a Clock Towert.













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése