2012. június 29., péntek

Megint interjú


Szerdán este 9 órakor csörgött a telefon és a Budget közértből hívott a vezető, hogy menjek be pénteken 14 órára állásinterjúra. Eljött a péntek és ott is voltam. Nagyon hadarós pasi volt a vezető aki elmondta a feladatokat és kérdezett egy párat. Milyen távolról kellett most jönnöm? Három jelölt van és miért válasszon erre a munkára pont engem? Szinte minden kérdését úgy értettem meg, hogy visszakérdeztem. A feladatokat is csak nagy vonalakban, egy-egy szófoszlányt vettem ki. A fizetésre, a szabadságra a jutalmazási rendszerre vonatkozó dolgokat értettem. Az elvárást az öltözékkel kapcsolatban is. Azt mondta, hogy az nem lesz gond nálam, most is tökéletesen vagyok felöltözve. Ezt tőle nem vettem dicséretnek mert az ezüst színű öltönyéhez Bart Simpson-os zoknit vett fel. Szerintem édes kevés volt amit ma nyújtottam. Az interjú végén mondta, hogy vasárnap fog felhívni és a sikeres jelölt kedden kezdhet dolgozni. Kértem Tőle, hogyha lehet írjon inkább e-mailt vagy sms-t, de azt mondta, hogyha a múltkor a telefonbeszélgetést megértettem akkor most is biztos megfogom érteni, ne aggódjak. Hát köszi... azért aggódom. Úgy érzem nem tettem jó benyomást.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése