2012. június 28., csütörtök

Szállodai tapasztalat


5 éves szállodai tapasztalattal

Ma dolgoztam a szállodában és odajött egy vendég, hogy nem akar franciaágyban feküdni a haverjával és szeretné ha a pótágyat megágyaznám nekik. Oké, 5 perc és jövök- mondtam.

Kértem a főnöknőmet akivel ma együtt dolgoztunk, hogy segítsen és adja be nekik a cuccot.
Úgy is tett. Bekopogott és megállt az ajtóban és nem mozdul. Ott állt egy halom ágyneművel a kezében némán a nyitott ajtónál.

Odamentem és akkor látom, hogy a pasi lezuhanyozott és ott áll egy szál törülközővel a derekán és mint a filmekben csábosan támaszkodik az ajtófélfának.

Gondoltam magamban, hogy főnöknőm segítségével itt most nem sokra mentem. Gyorsan kikapkodtam a kezéből az ágyneműket bementem a szobába és lehúztam a pótágyról a huzatot. Terítettem a lepedőt a matracra, már majdnem készen voltam mikor kopog a főnöknő az ajtón. Az pasi kinyitja neki az ajtót, mire Ő elkezdi mondani, hogy "Zsuzsa gyere ki onnan... a biztonsági szabályzat..."

Kijövök, erre mondja, "Nem szabad bemenni olyan szobába ahol vendég tartózkodik. Ez benne van a biztonsági szabályzatban."Azt én sosem olvastam, de nem is mutatták. Bár biztos tudnom kellett volna az 5 éves szállodai tapasztalatomból amit hazudtam, de lehet, hogy ezt is szállodája válogatja.

Az a vicces, hogy mire eszébe jutott bekopogni már majdnem végeztem az ágy áthúzásával. Vajon annyira sokkolta a látvány, hogy percekig tartott mire magához tért az ajtó előtt? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése