2012. június 27., szerda

Nyár

Tegnap vettünk egy botmixert fél áron a "Tartsunk össze magyarok Cambridge-ben" elnevezésű facebook-csoport egyik tagjától. Elköltöznek így fél áron meghirdette a konyhai eszközeit. Szerettünk volna még kenyérpirítót is venni Tőle és egy tálas mixert is, aminek dagasztó funkciója is van, de hát ezekről lemaradtunk. Maradt a botmixer.

Begyalogoltam érte a Grafton üzletközpontig. Ez 40 perc. De mikor éppen átvettem a cuccot megszólalt a telefonom. David volt az ügynökségtől, hogy írt e-mailt nekem és miért nem válaszolok. 20 perc és hazaérek, mondtam és fogok válaszolni. Buszra szálltam és gyorsan hazamentem. Így is 30 perc lett belőle. 

Csütörtökön akarja a szerződést megírni és szeretne találkozni velem a központi Travelodge szállodában.
Elison kolléganőm közben jelezte, hogy pénteken nem dolgozik és a munkanapunkat át kellene tenni csütörtökre. Elisonnal dolgozom egy műszakban. Ezért David csütörtökön délután egy órakor odajön majd a munkahelyemre.

Vettem reggel a Budgetben csirkecombokat és ma paprikás csirkét fogok csinálni, burgonyával. 
Mivel a Haagen Dazs fagylalt még mindig féláron kapható, ebből szinte minden nap veszünk egy fél kilós kiszerelést és minden nap eldöntjük, hogy csak holnap fogjuk elfogyasztani, de aztán este túl nagy a kísértés és túl finom az a fagyi és mindig megesszük.

Reggel természetesen még mindig elkísérem a páromat a munkahelyéig. Nem nagy áldozat mert ebben a parkban van az irodaház és itt sétálni mindig öröm.






Közben megetetem a ludakat akik már felnőttek. 

Itt vannak: 

Két kiskacsa csatlakozott a társasághoz, tegnap első alkalommal. 


Ő az aki az etetés után sem adja fel és követ egy darabig kitartóan, hiába tiltakozom. 


Aztán hazafelé lefényképeztem még az úton a virágokat. 












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése