2012. június 20., szerda

666


Végül nem jeleztek vissza a cégtől azóta sem ahol második interjún is voltam. Azért egy e-mailt írhattak volna ha már kétszer is odautaztam. Na mindegy.
Ma láttam az egyik hozzánk közeli közértben, hogy részmunkaidős takarítót keresnek. Jelentkezési lapot az újságárus pultnál lehet kérni. Kértem is egyet, szokás szerint 10 oldalas és két referenciát kérnek. Kicsit tele van a hócipőm, hogy egy részmunkaidős takarító álláshoz miért kell ennyi minden. De nem adom fel, kitöltöm, beadom, hátha most elég lesz ahhoz, hogy elkezdjek végre dolgozni valahol, ahol elhiszik, hogy nem vagyok egy kelet Európai bűnöző és megszavaznak nekem némi bizalmat. 


Tegnap leolvastam a gázórát. Az óra állása: 666, 06 m3. Ma pedig egy anyuka diktált egy telefonszámot az utcán mellettem és csak annyit hallottam: 6, 6, 6. Egyszer már kihúztuk a DVLA hivatalban is a jogosítványcserénél a 666-os sorszámot itt. Szóval nem vagyok nagyon babonás, de túl sok jel mutat arra, hogy a pokolban vagyunk. 












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése