2012. június 23., szombat

Az első munkanapom a Uk-ben


Tegnap este váratlanul egy ügynökségtől felhívott David, aki megkérdezte, hogy a hétvégén egy szobalány munkát elvállalnék-e. Nem is volt túl közel és nem is volt túl sok kedvem ahhoz, hogy páromat itthon hagyjam egyedül hétvégére, de gondoltam, hogy ha most van lehetőség akkor nem mondok rá nemet.
Éjjel alig tudtam aludni egyrészt az izgalomtól, hogy mi vár rám holnap, másrészt azért mert ügyeleten van párom a héten és hajnali négykor megint ébresztőt fújt az informatika ördöge.
Reggel mégis felkeltem és elmentem az Isten háta mögött egy puszta közepén található lodge hotelba.
Nagyon barátságosak emberek vártak rám és tényleg mindenben segítőkészek is voltak.Tudtam, hogy nem könnyű munka ez a szobatakarítás és azt kaptam amit vártam. Nagyon elfáradtam és még megyek holnap is, ha feltudok kelni. De nagyon elégedettek voltak és elismerték, hogy jó munkát végeztem ma. Remélem, hogy az ügynökség ezentúl több munkát is fog adni, ameddig nem lesz fix állásom. 






2 megjegyzés: