2012. július 30., hétfő

Harc a fizetésért

Eltelt megint egy hét és ledolgoztam ismét a munkanapjaimat. Péntekre aztán megérkezett az sms a Banktól, hogy megjött a fizetésem és persze az elmaradt túlóradíj amiért harcoltam egy-két órát.
De megdöbbenésemre a 170 GBP-s heti normál bérem helyett 127 GBP érkezett. Szóval nemhogy plusz túlóra nem jött (a megbeszéltek szerint), de még 40 GBP-vel kevesebbet utaltak mint a normál munkabérem.
Kiszámoltam, így kb  már a 4 GBP-s órabér  is kijön. A minimál órabér: 6,08 GBP.)
Szóval a lelkesedésem kicsit alábbhagyott és a betegségem is újra előjött, durvábban mint előző héten. Így szombaton már kértem a páromat, hogy szóljon be, hogy beteg vagyok és értesítettem az ügynököt is. Mellesleg kértem, hogy egyeztesse le az elmaradt fizetésemet, amit ügyesen szeretett volna ismét rám hárítani.

"Hétfő reggel az első dolgod legyen, hogy beszélsz a főnökkel és értesítesz engem a kialakult óraszámról." - válaszolt kedvesen, azaz vissza passzolva kérésemet.

Hát köszi, tényleg maximálisan képviseled az érdekeimet, ezt már látom.- gondoltam magamban.

De hiába minden otthonról hozott gyógyszer és itteni gyógyszerek és citromos tea, hétfőre sem lettem jobban. A hotelből már vasárnap telefonáltak, hogy mégis meddig akarok itthon maradni?
Azok után, hogy nem fizetik ki a fizetésemet és hat ember helyett ketten takarítunk ki egy egész szállodát, mert szerintük "itt Bionicwoman-nak kell lenni", lehet, hogy a helyes kérdés úgy hangzott volna, hogy ezek után egyáltalán vissza akarok-e még menni valamikor?

Ha egyetlen rendszeres olvasóm olvassa ezt a bejegyzésemet, kérlek írd meg, hogy itt a UK-ben vény nélkül milyen orvosságot tudnék beszerezni ami ez ellen a makacs megfázás ellen felveheti a versenyt? Lázam nincsen, de sokat köhögök és minden levegővétel irritálja a tüdőmet. Hátha Neked vagy Mariannak van ilyen tapasztalata itt. Vagy ma nem rendelsz? :)

Ha otthon lennék akkor már mennék az orvoshoz antibiotikumért, mert az 2-3 nap alatt segíteni szokott, de itt még nem regisztráltunk a háziorvoshoz, azt sem tudom, hol van Ő és úgy tudom, hogy hosszabb időre ad időpontot. A Tescóban viszont este 8 óráig nyitva a gyógyszertár és úgy tudom, hogy itt több gyógyszert vény nélkül lehet kapni, de nem ismerem egyiket sem. Van ötleted?




5 megjegyzés:

  1. Minden nap rendelek:) Ha elmesz barmelyik gyogyszertarba es eloadod a panaszodat, segitenek. En is mindig odamegyek.
    Megfazasra van a Beechams meg a Lemsip por, amit vizben kell feloldani. Tabletta lehet Panadol, Sudafed, Nurofen, de ezekbol is van 20 fele variacio.
    A dokihoz meg elmehetsz, en sem regisztraltam meg, ilyenkor ki kell valami papirt tolteni, es akkor megvizsgalnak, de ha valakit idopontra hivnak be, akkor varsz, amig lesz szabad doki. Pont ma voltam en is igy a dokinal. Vartam fel orat, behivtak, elmondtam, hogy a mult heten adott gyogyi semmit nem hasznalt, es kaptam Sudafedet, amit amugy veny nelkul is lehet kapni, de ugy kb. 3 font egy doboz es van benne 20 tabletta, nekem meg 100-at irt fel a doki...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, valamit adott a hölgy a Tescó gyógyszertárban, aztán majd kiderül, hogy használ-e vagy sem. Te is beteg lettél? Mikor indultok haza?

      Törlés
    2. Mit adott? Hasznalt?
      Mi mar itthon vagyunk, ma lesz a legmelegebb nap, 40 fok, ki se mozdulunk.

      Törlés
    3. A gyógyszertárban orrcseppet ajánlottak a náthára és szirupot a köhögésre. Most van a 9. nap és nem vagyok jobban úgyhogy ma elmentem az egyik dokihoz. Ő átirányított a másikhoz. Az szerdán délután tud majd fogadni. Adott egy kis henger alakú tégelyt a nő, de nem értettem mit mond. Ebben kéne hoznom valamit? Kínos lenne ha nem, én meg beállítok egy székletmintával.

      Törlés
    4. Ez lemaradt: Időközben a facebook-os megjegyzéseidből kikövetkeztettem, hogy otthon vagytok már. Puszilom Évát és mindenkit akit ismerhetek. Érezzétek jól magatokat. Persze engem megesz a sárga irigység és sajnálom azt is, hogy nem találkozhatunk otthon.

      Törlés