2012. augusztus 6., hétfő

Sinusitis

Az elmúlt 9 napot ágyban töltöttem és megpróbáltam meggyógyulni. Sajnos nem megy. Pedig párom minden támogatást megad hozzá. Szegény mosogat, (ami Neki tiltva van gyerekkora óta) és főz, bevásárol. Készít nekem reggelit és ebédet.

Reggeli:



Ebéd:




Szóval illene ilyen sok kedvesség és törődés mellett gyorsan meggyógyulnom, de hiába.
Otthon sem ment antibiotikum nélkül az arcüreggyulladásból való kigyógyulás, hát itt sem megy. Az orrcsepp és a recept nélkül kapható orvosságok sajnos kudarcot vallottak és ma rászántam magam, hogy elmegyek az orvoshoz.
A legközelebbi lehetőséget kinéztem az interneten ahol háziorvos rendel. Persze közölték, hogy nem abba a körzetbe tartozom és gyalogoljak pont ugyanennyit csak az ellenkező irányba a lakóhelyünktől. Nagyon örültem...
Itt kitöltöttem egy több oldalas regisztrációs kérdőívet, amiben a személyes adataim, az eddigi betegségeim és műtétjeim, a családban előforduló betegségek voltak feltérképezve. Azután egy szokásos oldal ami arról szól, hogy milyen a bőrszínem és milyen országból származom. Mi az anyanyelvem és dolgoztam-e már az egészségügyben, otthon ápoltam-e már beteg hozzátartozóimat vagy szomszédomat? Ha igen, akkor szeretném-e ugyanezt hivatásszerűen a UK-ben is végezni? Akarom-e és ha igen, mely szerveimet ajánlom fel donációra, ha úgy alakul, hogy nincs már rájuk szükségem. Vannak-e hozzátartozóim, gyerekeim és mikor jöttem az országba? Volt -e a UK-ben előző háziorvosom? Ha igen, ki? Szóval mikor minden kérdésnek a végére értem, azt hittem semmi sem állíthat meg az orvos felé vezető úton, de tévedtem. Az asszisztens szerda délutánra tudott időpontot adni. Jól van, gondolom ha már kibírtam 10 napot betegen, kettő még menni fog. Kértem még egy regisztrációs lapot páromnak, hogy szerdán azt kitöltve betudjam adni. Kaptam egy műanyag üvegcsét ami őszintén szólva fogalmam sincsen milyen anyag szállítására való és mi a teendőm vele, nem mertem visszakérdezni. Eltettem a táskámba azután elbúcsúztam.

2 megjegyzés:

  1. ez a kecsap sziv edes:)
    Szegeny, nem vagy valami jo passzban. Nem dolgozol igy, ugye?
    Az uvegcse nem pisire van? En szeptemberben megyek vissza, es nekem is adtak valamit, hogy abban vogyek vizeletmintat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem dolgozom. Tegnap voltam az orvosnál és kiderült, hogy csak a nővérig juthatok el, mert ez az első alkalom és csak súly- és magasság ellenőrzésre jöttem.Eléggé mérges voltam, hogy nem jutok orvossághoz. Azt mondták, hogy csak telefonon lehet bejelentkezni. Menjek haza és telefonáljak. Az nem annyira megy, úgyhogy Viktor telefonált helyettem és ma végre fogadott egy orvos. Kaptam orvosságot. Az üvegcse tényleg vizeletnek volt. Remélem most már meggyógyulok, mert 12 napja tart és nagyon unom már... Érezzétek jól magatokat otthon!

      Törlés