2012. augusztus 17., péntek

Mogyoróvaj

Párom kollégái mind-mind más nemzetet képviselnek, így sokszor rácsodálkoznak egymás étkezési szokásaira. A teázás például Angliában nagyon népszerű, de amikor meghallották páromat, hogy Ő citrom nélkül nem szereti akkor ezen jót mulattak. Szóval itt a citromos tea nem ismert.
Tegnap este aztán egy üveg mogyoróvajat hozott haza párom, amit amerikai kollégája küldött, mivel hallotta, hogy mi még mogyoróvajat sosem ettünk. Nagyon gusztusos volt a csomagolása és örültem, hogy egy nutella szerű édességet kaptunk, amit majd el is fogyasztunk reggelire.
De figyelmeztetett párom, hogy ne örüljek annyira mert ez sós mogyoróvaj. Próbáltam elképzelni milyen ízű lehet, hiszen a sós pörkölt földimogyorót azért szeretjük, de csalódott voltam kicsit. Reggel azután megkóstoltuk. Nekem nem ízlett, fojtogató száraz érzés volt ezt a darabos mogyorókrémet enni kenyérre kenve. Párom legyűrte, de nem ez lesz a kedvencünk.

Két hét múlva majd hozunk túró rudit, vagy mákos rétest, hogy legyen mitől elborzadniuk.




3 megjegyzés:

  1. A túró rudi lehet, hogy kiveri a biztosítékot, no meg a káposztás tészta porcukorral :))). Egyszer brassiót csináltam egy angol családnak, és mondták, legközelebb külön tálaljam a húst és a krumplit.
    Amúgy ez a mogyoróval önmagában szerintem sem akkora szám (és van aki banánnal eszi szendvicsként...).De remek kekszet/muffint lehet belőle sütni (édes), meg a mogyoróvajas csirke is egy szuper kaja.
    Ha gondolod, küldök pár receptet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A káposztás tészta porcukorral még nálam is kiveri a biztosítékot. :) Bezzeg borssal a kedvencem. A mogyoróvajas csirke receptje az jól jönne, köszönöm, mert ebből a sós mogyoróvajból még alig fogyott és megígértem Viktornak, hogy nem dobjuk ki, fel fogjuk valamihez használni. A mogyoróvajas öntet receptjét húshoz már megtaláltam, de egyéb tervem még nincsen.

      Törlés