2012. május 19., szombat

2012.03.02.

Tegnap volt az első állásinterjúja páromnak. Öltöny, nyakkendő volt a dresscode, úgyhogy szépen felöltözött és már 11 órakor elindultunk, hogy semmiképpen ne késsünk el. Oda is értünk korábban mint kellett volna egy órával az Old Streethez. Egy közeli parkban egy padon leültünk. Vártunk. Izgultunk.
Eljött az idő és párom bement. Álltam az irodaház előtt és vártam másfél órát mire kijött.

Addig figyeltem a járókelőket akik sorban lefotózták a házat ami mellett állunk. A biztonság kedvéért én is lefotóztam, hátha valami olyan nevezetes épülete ez Londonnak amiről kár lemaradni. Nekem nem volt ismerős, de ezt betudtam a műveletlenségemnek. Miután hazajöttünk megnéztem, hogy egy könyvtár, kávézó, előadóterem, tehát egy közösségi tér, ahol galéria is működik. Jelenleg épp ez a kiállítás zajlott:
"Munkaerő a textiliparban, a tőke és a nemzetközi kereskedelem."

Rivington place



Szóval páropm kijött másfél óra elteltével. Fel volt dobva, mert úgy érezte, hogy jó benyomást tett.
Ez másnapra be is bizonyosodott, hogy így volt és második kör következik egy későbbi időpontban.
Mire visszajöttünk a szállásra már nem volt gáz amivel fűthettünk volna és villany is már alig volt. Ezért írtunk levelet az ügynökségnek, hogy mikor fogják feltölteni a márciusra esedékes keretet. Válasz nem érkezett. Este megfagytunk.

Péntek reggel telefonhívás érkezett egy fejvadásztól, hogy délután egy órakor fogadjon párom egy hívást Cambridge-ből. Egy korábban elküldött tesztet értékeltek ki és jónak találták, így egy órás telefonos interjút szeretnének. Ezért délelőtt nem mozdultunk ki. Reggeliztünk, azután én elküldtem két londoni bakery láncnak, hogy dolgozni szeretnék.13 órakor a telefonos interjú valóban egy óra hosszú volt. Nem hittem volna. Elindultunk kiszellőztetni a fejünket és ebéd után nézni. Gondoltuk felszállunk a 29-es buszra és sétálunk a Trafalgar Square-en és környékén. Az ügynök telefonál mikor a Turnepike Lane.hez érünk, hogy  kedden reggel 9-17 óra között Cambridge-ben egy újabb kör lesz. Ebédet biztosítanak, egész napos program. Időben érkezzünk, a dressscode nem öltöny hanem kényelmesebb alkalomhoz illő viselet. Javasolja az ügynök, hogy aludjunk egy éjjelt Cambridge-ben. Ezt már útközben felülbíráljuk mivel egy szoba ára egy éjjelre minimum 50 GBP. A vonatjegy  és a helyi buszjegy (cambridge-ig) így is 70 GBP lesz. Plusz tervezzük, hogy egy színesebb inget és egy kardigánt veszünk még.

Hazaértünk és a ház egy jégverem. Az ügynökség még mindig válaszra sem méltat minket. Melegvíz sincs. Csak innen szabaduljunk egyszer.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése