2012. május 28., hétfő

Hőség Angliában

Hétfőn is folytatódott a hőség Cambridge-ben. Magyarországról nem hoztam semmit nyári ruhát, úgyhogy ma el kellett mennem a Primarkba és 3 GBP-ért vettem pólót.




Igaz ez egy férfi póló, de a nőieket valahogy magasabb árkategóriába sorolták, 5-8 GBP-ért pedig már nem szerettem volna venni. Még hasonló árban kellene találnom papucsot vagy legjobb lenne szandált...Addig is hordom a rózsaszín strandpapucsomat.
Párom talált most egy eladó autót amit szeretne megnézni. Már írt a tulajdonosának. A tengerparton van a kocsi, ezért jó esély van rá, hogyha nem lesz ügyeletes akkor hétvégén megyünk a tengerhez! Hurrá!!! Csak az idő maradjon addig ilyen szép. Ma a Girton College-be adtam be két pozicióra a jelentkezésemet.
A konyhai asszisztensnek munkának nagyon örülnék.

2 megjegyzés:

  1. nezd meg a http://www.sportsdirect.com/ oldalt, ott mindig van occso es jo minosegu polo. Vagy lehet, hogy Cambrdige-ben is van uzletuk?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van Cambridge-ben is Sport Direct és nagyon szeretem. Vettünk ott már polókat és Öcsém is vett amikor itt volt.

      Törlés