2012. május 20., vasárnap

2012.05.01.


Majus 1. Ma megint szakadó esőre ébredtünk, sőt annyira esett, hogy páromat szolidalitásból mindig elkísérem a munkahelyéig, de ma szarrá áztunk mindketten mire odaértünk. Hazajöttem, átöltöztem és megvártam ameddig kicsit csillapodik az eső azután elindultam a könyvtárba, hogy a napi egy óra ingyenes internetezési lehetőségemet igénybevegyem. Repült az idő, alig tudtam megfogalmazni két-három levelet már félidőnél voltunk. Azután még elkezdtem munkát keresni, de szinte semmire sem volt elég az egy órás lehetőség. Mindenesetre kifelé a bejáratnál találtam érdekes tanfolyamokról szóló prospektust. Többek között ingyenes angolnyelvtanfolyamot is. 6 hetes kurzusok, több helyszinen. Ezt mindenképpen megfogom próbálni kihasználni. Más ma nem volt. Voltam az 1 fontos boltban és vásároltam édességet, talpbetétet páromnak mert fáj a lába a cipőben, kanalat és villát, mert Öcsém jön hétvégén és mindenből csak kettő volt eddig.
Ma reggel megrendeltük a Tesco katalógusból a Dirt devil porszívót, ami forgókefe fejes és hepa szűrős, 300 Kw a szívóteljesítménye, porzsák nélküli és csak 55 GBP volt az ára. Holnap délután négy órára érkezik meg az áruházba és este tervezzük, hogy érte megyünk majd hat óra után. Itt is éjjel- nappal nyitva tart a Tesco. Annyi a különbség, hogy ameddig otthon a polcokon van a teljes árukészlet és azonnal elvihető az áruházból, itt az élelmiszereken kívül a tartós fogyasztási cikkek nagy része 600 oldalas katalógusból rendelhető meg 1-5 napos szállítási idővel.
Otthon sosem értettem azokat a mindenre elszánt embereket akik tömegközlekedéssel vagy akár gyalog képesek vásárolni menni a város peremén lévő áruházba. Ezzel szemben most a kb két km távolságban lévő miltoni Tescoba gyalog járunk át ha kell hetente többször is. Sosem gondoltam volna. Pont tegnap írtam barátnőmnek, hogy napi 3-6 km-t gyaloglok mert a városközpont is 25 perc távolságra van tőlünk. Egyre kevésbé érzem problémának ezt. Bár néha azért a bicigliseket irigyelem.






4 megjegyzés:

  1. Otthon en is utaltam gyalogolni, de Shetlandon, aztan itt is mar megszoktam. pont ma mertem meg, otthonrol a(z egyik) munkahely 1.2 merfold, napi 2.5-et minimum gyalogolok.

    VálaszTörlés
  2. Kellene egy lépésszámláló, mert nagyon kiváncsi lennék mégis mennyi jönne ki egy nap.

    VálaszTörlés
  3. a telefonodban nincs? Mondjuk az enyemben nincs, nem tudom, miert gondolom, hogy ez olyan elterjedt:)

    VálaszTörlés
  4. A telefonomban nincsen, de az iphone-ban van. Majd feltöltöm.

    VálaszTörlés