2012. május 20., vasárnap

2012.04.10.


Elmúlt a Húsvéti 4 munkaszüneti nap. Reménykedtem, hogy ezután végre most majd hozzák az internetet, de sajnos nem. Ma sem. Egyre elkeserítőbb, hogy több mint egy hete elvagyunk zárva a külvilágtól, sem rokonokkal, sem barátokkal nemtudtuk felvenni a kapcsolatot. A Skype az egyetlen költségkímélő módja annak, hogy beszéljünk de most így az sem megy.  Az önéletrajzom és néhány e-mail cím itt van a tarsolyomban, hogy elküldeném, de persze nemtudom. Mindtha megállt volna az idő. Rosszkedvű vagyok, most először mióta kijöttünk, úgy érzem, hogy még egy ilyen elszigetelt hét és a falat fogom kaparni.

Azt is várom mindig, hogy valamelyik szomszédunkat meglássam már, bemutatkoznék, de még őket sem láttam sosem. Mostanában még a kisgyerekes anyukák sincsenek a hűvösebb idő miatt a ház melletti játszótéren. Pedig a bszélgetésüket mindig szívesen hallgattam a padon ülve.

Voltam a Katolikus Templomnál is, mert volt aki azt ajánlotta, hogy ott talán vannak ingyenes angol nyelvleckék, persze vallásos témában, de engem ez sem zavarna, addig is emberek között lennék. De én nem láttam ilyesmit. Szégyen vagy nem, de próba szerencse alapon a Baptista Templomnál is voltam ugyanilyen céllal, de ott sem láttam semmit. Lehet egyébként, hogy van ilyen, de sekélyes angolnyelvtudásom még arra sem elég, hogy felfedezzem.

 
Két dolog történt ma. Az egyik, hogy megnyitott az 1 Fontos bolt, ami olyan mint otthon nálunk a 100 Ft-os. Itt sikerült vennem, kettő tányért és kettő tálcát. A másik, hogy a használtbútoroshoz hoztak egy új kanapét, ami nekem tetszik és csak 50 GBP az ára. Sajnos más is kiszúrta és már próbálgatta is, úgyhogy nem sok esély van arra, hogy még holnap is ott találom az üzletben, de ha mégis akkor szeretném azt a jelenleg üres lakásba megvenni. Remélem a házhoz szállítás költsége nem lesz magas, mert különben nem éri meg megvenni még ennyiért sem. Akkor már lenne két székünk, a hozzá való ebédlőasztallal, egy felfújható matrac (franciaágy méret) és ez lenne az újabb darab bútor. Szerencsére az előszobában van egy fogas, a hálószobában egy kétajtós gardróbszekrény és egy ruhaszárító és egy szennyestartó kosár, ezek a lakás részei voltak. Sötétítőfüggönyök is vannak fenn minden ablakon, rendes függönynek viszont karnis sincsen. Az nem igazán divat itt, ahogy a több lakás ablakát elnézem. Sajnos drapp színű padlószőnyeg van az előszobában, a nappaliban és a hálószobában is, (itt nem divat a parketta) és ezért mihamarabb be kell szereznünk egy megbízható porszívót is.

Televíziót nem veszünk, mert az adó 135-140 GBP rá évente. Persze annak is fizetnie kell aki online nézi az adást és nincs készülék a házban és majd ki is jönnek ellenőrizni, hogy valóban nincs-e tv, de ide jöhetnek, mert tényleg nincsen. De még internet sincs, hogy online nézhetnénk. Lassan berendezkedünk, remélem, hogy mire május 5-én jön majd öcsém látogatóba addigra már jobban állnak itt a dolgok. Persze engem zavar, hogy nincsenek a képek a falakon és semmi dekoráció, ágytakaró vagy váza, lámpa vagy kis szobor, bármi ami csak a szépségéért van és nem a hasznosságáért, itt minden a funkcionalitást szolgálja. De be kell látnom, hogy jelenleg nem a harmónia a cél, hanem a túlélés és jobban tenném, ha találnék egy munkát és ha ez már összejönne a keresetemből dekorálhatnám majd a lakást.






 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése