2012. május 20., vasárnap

2012.04.04.


Szerda reggel elmentem a legközelebbi (30 perc séta) Lloyds Bankba. Szerettem volna befizetni egy minimális összeget mindkettőnk számlájára és megváltoztatni a Londoni címünket az ittenire. A Bank ajtaja zárva volt és bent sem ült senki. Furcsa. Jött egy öregember is aki próbálkozott az ajtóval de semmi, meg kellett állapítanunk, hogy bár nincs tájékoztatás kitéve, hogy mi okból, de a Bank zárva van. Azt hittem megint egy pokoli nap kezdődik, amikor sorban minden balul sül el. Gondoltam átsétálok az innen 20 perc távolságra elhelyezkedő központi Lloydsba. Úgy is tettem. Ott a kedves ügyintézőnő nagyon sokat segített. Végül sikerült mindent elintézni. Kivéve, hogy Viktornak személyesen kell ez ügyben bejönnie és ez elkerülhetetlen. Sajnos ez nehézséget jelent, mert mindig dolgozik a bankok nyitvatartási idejében.

Átsétáltam a legközelebbi postára, ahol elnyökögtem, hogy a drive-ing licence-et leszeretnénk cserélni az itteni címünkre. Itt is nagyon segítőkész volt a hölgy. Még meg is címezte a borítékot. Előtte kellett betenni a lecserélendő okmányokat a borítékba és biztosítással feladni a hivatalnak.

Azután elindultam haza. Elkezdett esni az eső, ami annyira felerősödött, hogy mire hazaértem a kabátom, de még az alatta lévő pulóverem és a nadrágom is átázott. Pedig ez a kabát kibírta Izlandot is, de most úgy látszik Anglia kifog rajta. Hazaértem és a nap gyönyörűen sütött. Na ez igazán bosszantó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése